16 Nisan 2011 Cumartesi

*

İnsan ulaşamadığı şeylerin arkasından,
Atıp, tutarmış
Bundandır sana nefretim.
Bazen güzel hayaller kuruyorum bize
Güzel bir aşk diliyorum tanrıdan
Ve mutluluk topluyorum taze, dallarından
Ama ne zaman gelse aklıma ulaşılmazlığın
Dağılıveriyor mutluluğum
Dağılıveriyor hayaller
Ve dağılıveriyor dualar
Yerini hep hüzün alıyor sevgilim.
En kötüsü ağlayamamak,
Benim olamayacağını bilerek yaşamak.
Keşke yanında bir rol kapabilseydim,
Hayat adlı bu oyundan.
Belki bu kadar, bu kadar yapmacık olmazdı,
Çevremdekiler, gördüklerim, duyduklarım.
Ne yapsam seni de katıyorum içine
Ne duyarsam seni dinliyorum aslında
Ne görsem seni izliyor, ne istersem yerini sen alıyorsun.
Bıktım...
Düşünmekten, düşlemekten ve bilmekten benim olamayacağını
İnsan ulaşamadığı şeylerin arkasından,
Atıp, tutarmış
Bundandır defterlerim dolup taşar seninle,
Ve yine "sen" kokar satırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder