10 Aralık 2010 Cuma

Gidip Dinlenmeliyim

   İnsanın bazen içini dökme ihtiyacı olur hani.Ama kelimeler defterde olduğu gibi durmamalı.İnsanlara ulaşmalı.Bende bunu denemek için buralardayım.
   Koca bir hayal dünyasının içinde yaşıyorum.Düşüncelerim hep olur olmazı istiyor bu da insanı üzüyor haliyle.
   Hayatım hep bir şeyleri başarmaya çabalamakla geçiyor.Oysa iki kelimeyi bile bir araya getiremiyorum bak.
   Neyse kendime koca bir hoşgeldin diyor burada yaşayacağım geçici huzuru dört gözle bekliyorum.Yazmak hiç olmadığı kadar huzur verici bu aralar.http://fizy.com/#s/1pif36

2 yorum:

  1. bak işte ulaşıyorsun insanlara. hayal kurmak kadar güzel birşey var mı. en büyük gücümüz. hepimiz bişeyleri başarmaya çabalıyoruz. kendimizi yalnız hissederiz. yazmak güzel tabii ki. hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  2. Az da olsa ulaşabiliyorsam insanlara ne mutlu, hoşbuldum:)

    YanıtlaSil