29 Kasım 2011 Salı

yolun başındayım oysa


Uzunca süre giremediğim bilgisayarımdan, tuşlarına dokunamadığım klavyemden yazıyorum bu satırları.
Sonu gelmeyen bir sınav haftası içerisindeyim, hala bitmedi. Bitmeyecek gibi..
Öncelikle sürekli (her akşam) yazılılara çalışmaktan ve stresinden bıktım. Dizi izlemiyorum, dışarı çıkmıyorum, kitap okumuyorum. Uyuyorum.
Sonra cidden yorgun hissediyorum. Bazı çalışkan öğrenci modellerini anlamıyorum. Her sabah dinç, yüzü mutluluk dolu okula gelirler sonra dersi hiç kaçırmadan not alırlar. Adeta özgüven patlaması..
Bense 5 dakika daha uyuyayım, kalkmak istemiyorum. "BUGÜN OKULA GİTMİYORUM." tarzı takılıyorum her sabah. Kahvaltı yapasım gelmiyor, servise geç kalıyorum, müzik dinliyorum. Gözlerimde hergünün ayrı yorgunluğu, midemde kahvaltı yapmamanın verdiği garip his ve stresten kaynaklanan ağrı... Parmaklarım kalem tutmaktan ağrımış bir biçimde okula gidiyorum.
Sonra bazı insanları artık hiç çekemiyorum. Çünkü bu kırılmasın, şu darılmasın diye sürekli kendimden bir şeyler feda ediyorum. Sonuç; yine ben suçluyum.. Kaç gündür rüyama giriyor o bazı insanlar. Hep yalnız kaldığımı görüyorum. Hep..
Annem artık evde. İlacını değiştirdiler, bunun yan etkileri öncekinden biraz daha farklı. Ateşi çok çıkıyor bunun yanında da mide bulantısı. Şimdi biraz daha iyi, 3 tane daha alacak bu ilaçtan. Sonra bakalım ne olacak.
Anneannem kestane getirdi bu esnada. Şu an yapabileceğim en eğlenceli şey elimi yakmamaya çalışarak kestane yemek.

- Ne zamandır dinlememişim bu şarkıyı. -

4 yorum:

  1. sorunlar, süregelen
    yapmakla yükümlü olduğumuz çok eşy var aslında yapmak değil sorun sadece zorunda olmak
    sadece kestanenin tadına var ve hayatının kontrolünün hala sende olduğuu kendine kanıtamak için istediğin bir şeyler yap
    evet fırsat yok, hal yok
    çoğu şey can sıkıcı
    neredeyse kendin bile
    kafeinin dibine vurmaktan daha kestirme yol yok aslında

    YanıtlaSil
  2. "sadece kestanenin tadına var ve hayatının kontrolünün hala sende olduğunu kendine kanıtamak için istediğin bir şeyler yap"
    ne kadar da güzel söyledinnn :)

    YanıtlaSil
  3. sana çook teşekkür ederim! neden mii? tabii ki şarkı için!

    ben de ne zamandır dinlememiştim bu şarkıyı ve çook özlemişimm..

    ve ve veee umarım sınavlarının hepsi süper geçer Lora!

    YanıtlaSil
  4. Sınavlarım bitmek üzere Mia, pek ilgilenemiyorum blogla ama geleceğim söz :*
    Eheheh ne demeek :)

    YanıtlaSil